Saturday, June 26, 2010

Intake baru and Kenangan aku

Hari ni ada intake baru untuk Course KSP, IPTA, ngan A-Level lau tak silap..hari-hari macam ni la mengingatkan aku time masuk KSP dulu..aku pun intake bulan 5 jugak..hari ni pn..adik aku masuk Politeknik kat Shah Alam…

Hujan lebat lak time ni…skunk ni aku xde kerja nk dibuat…semalam pn da edit gambar…sampai pkul 3 pagi..nk wat cm mana..kalau da khusyuk..memang x sedar diri dah..19/6 aritu aku dapat CD yang aku request kat Imran Abdul Jabar..pengasas Sifoo.com…dari pemerhatian aku..kandungan CD ni memang mudah nk difahami..baik untuk mereka yang baru nk belajar..

Berbalik dengan intake baru tadi..hehe..tersasar lak..macam biasa la..besok sah2 orientasi..mcm mana agaknya adik aku nanti kat sana..risau jugak tempat2 cmtu…risau dengan jenayah sekarang ni..takut jugak kalau dia berubah..maklumlah..budak-budak..cepat pengaruh diorang..

Back to da story..time aku dulu..best jugak..macam2 program ade..pegi sana..pegi sini..yang aku da selalu sangat kene time last orientasi…bab2 menangis…aku da lali da dengan sme tu..selalu sangat..dah bukak lampu..muka merah2..menangis..hadui..aku mengeluh jer..nak gelak pun ada..jahat betul aku nih…pastu dalam seminggu lepas tu..aku pun x berapa nk ingat tarikh tu..kiteorang pegi picnic kat pantai balok..best la jgk..aku pn join bakar ayam…seronoknya..dorang makan ayam yang aku bakar..hehehe..malam tu jugak la ade orang histeria..hadui..tu lah..galok sangat..da la kat pantai..wat riuh lak..da habis picnic kat situ..kiteorang pegi Kem Biro Tata Negara (BTN)..tu pun best jgk..coz ada flying fox..besh2..

Macam-macam program..sme best2..da blk tu..memang letih gila..seharian aku tido kat umah..tapi tulah kenangan yang menarik..tak tahu lah skunk cm mana lak..

No comments: